Ordenar Resultados
Filtrar por autor
  • Filtrar por Categoría
    Filtrar por tema de intéres
    • REVISTA Revista Latinoamericana de Estudios del Discurso
    • 2024

    Representaciones mediáticas de la prensa chilena en Facebook para el proceso constituyente


    • Carolina Pérez Arredondo • Luis Cárcamo Ulloa

    http://dx.doi.org/https://periodicos.unb.br/index.php/raled/article/view/50685

    • REVISTA Journal of Gender Studies
    • 2024

    A decolonial and intersectional approach to identity in multicultural education: The case of the Haitian community in Chile


    • Carolina Pérez Arredondo

    http://dx.doi.org/https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09589236.2024.2368881?scroll=top&needAccess=true

    • REVISTA Discurso & Sociedad
    • 2024

    Evaluación, calificación y promoción escolar en el Decreto 67 en Chile: Análisis discursivo de las perspectivas conceptuales y de los roles de los actores educacionales


    • Damián Ruz López • Carolina Pérez Arredondo • Gerardo Bañales Faz

    http://dx.doi.org/10.14198/dissoc.18.2.7

    • REVISTA Acta Psychologica
    • 2024

    The Carnival as a transformative pedagogical practice for social change: A case study from Chile


    • Carla Fardella • Carolina Pérez Arredondo • Claudio Broitman • Natascha Roth-Eichin

    http://dx.doi.org/https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0001691824004177

    • REVISTA Journal of Gender Studies
    • 2024

    Intersecting inequalities: towards a critical discursive approach


    • Eleonora Esposito • Carolina Pérez Arredondo • Angela Zottola

    http://dx.doi.org/10.1080/09589236.2024.2408663

    • REVISTA Frontiers in Education
    • 2024

    The intersection of gender, rurality, income and school track in the university access mathematics tests scores


    • Valentina Giaconi Smoje • Manuela Ji Mendoza Horvitz • Ngaire Noelle Honey • Enoc Esteban Lemus Cortez

    http://dx.doi.org/10.3389/feduc.2024.1306426

    • REVISTA The Journal of Experimental Education
    • 2024

    Learning Rates: A Correction of Gain Scores to Assess Math Learning Interventions


    • Jairo Navarrete

    http://dx.doi.org/10.1080/00220973.2024.2352768

    • REVISTA Canadian Journal of Latin American and Caribbean Studies / Revue canadienne des études latino-américaines et caraïbes
    • 2024

    Media representation of immigration in the Chilean written press during 2015-2019


    • Anna Ivanova • Lucero Burón

    http://dx.doi.org/10.1080/08263663.2023.2271302

    • REVISTA International Journal of Disability, Development and Education
    • 2024

    Mathematics Education for students with intellectual disabilities: Beliefs of Chilean special education teachers.


    • Constanza San Martin • María Victoria Martínez • Francisco Rojas Sateler • Chenda Ramirez • Andrea Cáceres

    http://dx.doi.org/10.1080/1034912X.2024.2427614

    • REVISTA PNA. Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática
    • 2024

    ¿CÓMO ATIENDEN, INTERPRETAN Y DECIDEN FUTURAS MAESTRAS AL INTERACTUAR CON EL PENSAMIENTO ALGEBRAICO DE NIÑAS? EL CASO DE LAS IGUALDADES NUMÉRICAS


    • Eder Pinto • Juan Luis Piñeiro Garrido • Camila Cortés Toro • María Victoria Martínez

    http://dx.doi.org/10.30827/pna.v18i5.29823