Publicaciones
- REVISTA Revista Latinoamericana de Estudios del Discurso
- 2024
Representaciones mediáticas de la prensa chilena en Facebook para el proceso constituyente
• Carolina Pérez Arredondo • Luis Cárcamo Ulloa
http://dx.doi.org/https://periodicos.unb.br/index.php/raled/article/view/50685
- REVISTA Journal of Gender Studies
- 2024
A decolonial and intersectional approach to identity in multicultural education: The case of the Haitian community in Chile
• Carolina Pérez Arredondo
- REVISTA Discurso & Sociedad
- 2024
Evaluación, calificación y promoción escolar en el Decreto 67 en Chile: Análisis discursivo de las perspectivas conceptuales y de los roles de los actores educacionales
• Damián Ruz López • Carolina Pérez Arredondo • Gerardo Bañales Faz
- REVISTA Acta Psychologica
- 2024
The Carnival as a transformative pedagogical practice for social change: A case study from Chile
• Carla Fardella • Carolina Pérez Arredondo • Claudio Broitman • Natascha Roth-Eichin
http://dx.doi.org/https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0001691824004177
- REVISTA Journal of Gender Studies
- 2024
Intersecting inequalities: towards a critical discursive approach
• Eleonora Esposito • Carolina Pérez Arredondo • Angela Zottola
- REVISTA Frontiers in Education
- 2024
The intersection of gender, rurality, income and school track in the university access mathematics tests scores
• Valentina Giaconi Smoje • Manuela Ji Mendoza Horvitz • Ngaire Noelle Honey • Enoc Esteban Lemus Cortez
- REVISTA The Journal of Experimental Education
- 2024
Learning Rates: A Correction of Gain Scores to Assess Math Learning Interventions
• Jairo Navarrete
- REVISTA Canadian Journal of Latin American and Caribbean Studies / Revue canadienne des études latino-américaines et caraïbes
- 2024
Media representation of immigration in the Chilean written press during 2015-2019
• Anna Ivanova • Lucero Burón
- REVISTA International Journal of Disability, Development and Education
- 2024
Mathematics Education for students with intellectual disabilities: Beliefs of Chilean special education teachers.
• Constanza San Martin • María Victoria Martínez • Francisco Rojas Sateler • Chenda Ramirez • Andrea Cáceres
- REVISTA PNA. Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática
- 2024
¿CÓMO ATIENDEN, INTERPRETAN Y DECIDEN FUTURAS MAESTRAS AL INTERACTUAR CON EL PENSAMIENTO ALGEBRAICO DE NIÑAS? EL CASO DE LAS IGUALDADES NUMÉRICAS
• Eder Pinto • Juan Luis Piñeiro Garrido • Camila Cortés Toro • María Victoria Martínez