Publicaciones
- REVISTA PlosOne
- 2022
Is it really panic buying? Public perceptions and experiences of extra buying at the onset of the COVID-19 pandemic
• Evangelos Ntontis • Sara Vestergren • Patricio Saavedra Morales • Fergus Neville • Klara Jurstakova
- REVISTA Frontiers in Cell and Developmental Biology
- 2022
Implications of High-Density Cholesterol Metabolism for Oocyte Biology and Female Fertility
• Andreina Arias • Alonso Quiroz • Nicolás Santander Grez • Eugenia Morselli • Dolores Busso
- REVISTA International Journal of Molecular Sciences
- 2022
Transcriptional and Epigenomic Markers of the Arterial-Venous and Micro/Macro-Vascular Endothelial Heterogeneity within the Umbilical-Placental Bed
• German A. Arenas • Nicolás Santander Grez • Bernardo Javier Krause Leyton
- REVISTA Psykhe
- 2022
An Evaluation of the Effects of D-Cycloserine on Operant Learning and Response Recovery
• Consuelo San Martín • Felipe Alfaro • Javier Bustamante • Mario A. Laborda • Jorge Mallea
- REVISTA Cabás. Revista digital sobre patrimonio histórico educativo
- 2022
La Escuela Nueva en Chile. Una aproximación a partir del fondo fotográfico de la Escuela Experimental de Niñas de Santiago (1929-1949)
• Camila Pérez Navarro • Analía Álvarez
- REVISTA Revista de Historia de América
- 2022
Trayectorias de feminización del magisterio en Sudamérica. Los casos de Argentina, Chile, Ecuador, Perú y Uruguay
• Flavia Fiorucci • Camila Pérez Navarro • Pía Batista • Antonio Espinoza • Ana María Goetschel
- REVISTA Revista Historia da Educação
- 2022
Entrevista con el profesor Iván Núñez Prieto
• Camila Pérez Navarro • Pablo Toro-Blanco
- REVISTA Espacio, Tiempo y Educación
- 2022
Escuelas, proyecto social colectivo y renovación pedagógica: la experiencia de las Brigadas de Pequeños Maestros (Chile, 1929 1930)
• Camila Pérez Navarro
- REVISTA Revista Educación
- 2022
Parent and Teacher Perceptions of Gradeless Assessment and its Relationship with Education Commodification: A Case Study
• Carolina Pérez Arredondo • Angela Bernales Carrasco
- REVISTA Revista Educación
- 2022
Parent and Teacher Perceptions of Gradeless Assessment and its Relationship with Education Commodification: A Case Study
• Carolina Pérez Arredondo • Angela Bernales-Carrasco