Ordenar Resultados
Filtrar por autor
  • Filtrar por Categoría
    Filtrar por tema de intéres
    • REVISTA PlosOne
    • 2022

    Is it really “panic buying”? Public perceptions and experiences of extra buying at the onset of the COVID-19 pandemic


    • Evangelos Ntontis • Sara Vestergren • Patricio Saavedra Morales • Fergus Neville • Klara Jurstakova

    http://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0264618

    • REVISTA Frontiers in Cell and Developmental Biology
    • 2022

    Implications of High-Density Cholesterol Metabolism for Oocyte Biology and Female Fertility


    • Andreina Arias • Alonso Quiroz • Nicolás Santander Grez • Eugenia Morselli • Dolores Busso

    http://dx.doi.org/10.3389/fcell.2022.941539

    • REVISTA International Journal of Molecular Sciences
    • 2022

    Transcriptional and Epigenomic Markers of the Arterial-Venous and Micro/Macro-Vascular Endothelial Heterogeneity within the Umbilical-Placental Bed


    • German A. Arenas • Nicolás Santander Grez • Bernardo Javier Krause Leyton

    http://dx.doi.org/10.3390/ijms231911873

    • REVISTA Psykhe
    • 2022

    An Evaluation of the Effects of D-Cycloserine on Operant Learning and Response Recovery


    • Consuelo San Martín • Felipe Alfaro • Javier Bustamante • Mario A. Laborda • Jorge Mallea

    http://dx.doi.org/10.7764/psykhe.2021.33531

    • REVISTA Cabás. Revista digital sobre patrimonio histórico educativo
    • 2022

    La Escuela Nueva en Chile. Una aproximación a partir del fondo fotográfico de la Escuela Experimental de Niñas de Santiago (1929-1949)


    • Camila Pérez Navarro • Analía Álvarez

    http://dx.doi.org/10.35072/CABAS.2022.97.31.007

    • REVISTA Revista de Historia de América
    • 2022

    Trayectorias de feminización del magisterio en Sudamérica. Los casos de Argentina, Chile, Ecuador, Perú y Uruguay


    • Flavia Fiorucci • Camila Pérez Navarro • Pía Batista • Antonio Espinoza • Ana María Goetschel

    http://dx.doi.org/10.35424/rha.163.2022.1145

    • REVISTA Revista Historia da Educação
    • 2022

    Entrevista con el profesor Iván Núñez Prieto


    • Camila Pérez Navarro • Pablo Toro-Blanco

    http://dx.doi.org/10.1590/2236-3459/121308

    • REVISTA Espacio, Tiempo y Educación
    • 2022

    Escuelas, proyecto social colectivo y renovación pedagógica: la experiencia de las Brigadas de Pequeños Maestros (Chile, 1929 – 1930)


    • Camila Pérez Navarro

    http://dx.doi.org/10.14516/ete.481

    • REVISTA Revista Educación
    • 2022

    Parent and Teacher Perceptions of Gradeless Assessment and its Relationship with Education Commodification: A Case Study


    • Carolina Pérez Arredondo • Angela Bernales Carrasco

    http://dx.doi.org/10.15517/revedu.v46i1.45575

    • REVISTA Revista Educación
    • 2022

    Parent and Teacher Perceptions of Gradeless Assessment and its Relationship with Education Commodification: A Case Study


    • Carolina Pérez Arredondo • Angela Bernales-Carrasco